وقتی دلت میگیره .. وقتی دلت آواره میشه .. وقتی هیچ سرپناهی نداری .. وقتی احساس میکنی توو هفت آسمون یه ستاره نداری ..

وقتی می فهمی که دنیا با همهء قشنگیهای زود گذرش فقط یه بازی بوده و تو بازیگرش ... وقتی چشات پُر از اشک هست و یه شونهء مهربون برا گریه کردن نداری ..

 

وقتی چشماتو می بندی و مرگ رو آرزو میکنی .. او نوقت به دلت نگاه کن ، به خودت، به گذشته ات و به اتفاقها و عواملی که باعث این اتفاق شده اند نگاه کن ...

 

 

اگر تونستی چیزهایی رو که بدست آوردی، ببینی،بفهمی و درک کنی ... اونوقت تو برنده ای حتی اگر به ظاهر بزرگترین شکست زندگیت رو تجربه کرده باشی! چون با چیزهایی که بدست آوردی میتونی آینده ات رو با پایه های محکمتر بنا کنی ..

 

این حرف خیلی قشنگ و پر معنیه

 

(سعی کن حکمت زندگیت رو بفهمی ... ببین در عوض چیزهایی که از دست دادی چی بدست آوردی ؟)

 

مثل من هرگز کسی عاشق نبوده
سوختن از عشق را لایق نبوده
از توام بر آتش و خاموشم از تو
تا نگوئی بر وفا صادق نبوده



هر چه میسوزم تو میگوئی کم است
قصه ام ورد تمام عالم است
پس چرا آزردنم را دوست داری
حسرت و غم خوردنم را دوست داری ؟



هر چه را میخواستی از من بدست آورده ای

مرگه ( غرورم ) بس نبود که قصد ( جانم ) کرده ای
منکه دنیا را به پایت ریختم
زندیگیها را به پایت ریختم
من که با خوب و بده تو ساختم
آبرویم را به خاک انداختم
دیگر چه خواهی ؟



من که همچون بت پرستیدم ترا ....
هرکجا رفتم فقط دیدم تورا ....
با تمام گریه ها از دست تو ...
میشکستم بغض و خندیدم تورا ...

پس چرا آزردنم را دوست داری
حسرت و غم خوردنم را دوست داری ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
هیچی! دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:07 ق.ظ http://nevermind.blogfa.com

سلام. به نظر آشنا میای! زیبا بود. بیا آپم

نی نی ...!!! دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:56 ب.ظ http://sahar-tanha.blogfa.com

الهه جونی...قالب وبت خیلی خوشگله....
این پستتم خیلی قشنگ بود...خیلی....
لینکتو گذاشتم خانومی...

بهروز سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ب.ظ http://ashiyane.blogfa.com

سلام
مطلبت خیلی با حال بود موفق باشی
وبلاگ خوبی داری
یه سرم به من بزن
by

علی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:46 ق.ظ http://jahromboy.blogsky.com

در سلسله ی عشق تو , مغموم و صبورم



نازم بکش ای دوست , که مظلوم و صبورم



رندان همگی فرصت دیدار تو دارند



غیر از من دلساده , که محروم و صبورم

عمو هندونه جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ق.ظ http://hendoone.blogsky.com

واقعا حکمت زندگی رو میشه فهمید ؟

آشنا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ق.ظ

سلام .خیلی وقت هست که با شعراتو نوشته هات آشنا هستم یعنی از اون موقع که تو سایت مینوشتی شعراتو میخوندمو واقعا لذت میبردم.(امیدوارم در سرزمین عشق فرمانده خوشی ها باشی)...حتما بازم سر میزنم...

ه.ناپیدا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:05 ب.ظ http://zangar.blogsky.com

سلام
مثل همیشه قشنگ بود ،گفتی:
سعی کن حکمت زندگیت رو بفهمی ... ببین در عوض چیزهایی که از دست دادی چی بدست آوردی
خیلی سعی کردم اما به نتیجه خوبی نرسیدم
جوونی مو از دست دادم و به جاش دارم پیری رو به دست میارم
دوست داشتن رو از دست دادم و به جاش نفرت رو به دست آوردم
قبلا آدم با حوصله یی بودم ،‌الآن حوصله خودم رو هم ندارم
قبلا نقاشی می کشیدم ،‌حالا فقط سیگار می کشم
قبلا تمرین خوشنویسی می کردم تا خطم خوب بشه اما الآن
فقط به دنبال خوب شدن ربط و . . .
قبلا همیشه در حال کتاب خوندن بودم ، حالا سال به سال کتاب نمی خونم
قبلا هر فیلمی که اکران می شد من میدیدم ، الآن درست ۱۳ ساله که سینما نرفتم
قبلا از دیدن بعضی صحنه ها ( مثل کودکان کار ) تا چند روز داغون بودم ، الآن بدترین اتفاق ها هم که میفته عین خیالم نیست.
. . .
قبلا به همه چیز خوشبین بودم ، حالا به همه چیز بد بینم
خلاصه قبلا یه کم آدم بودم و سعی می کردم که بیشتر آدم باشم ، اما الآن . . .






برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد