دیشب ٬ شب عجیبی بود !
 نمیدانم چرا  …  راستش چیزی از دیشب یادم نیست .
 تنها به خاطر می‌آورم که من بودم و تو بودی و ماه بود.
 ماه دیشب خیلی هیز بود ، همه‌اش از کنار کرکره‌ی اتاق سرک میکشید ببیند این تو چه میگذرد .
 یادم هست تا ماه بود تو هم بودی .
 تو نزدیک بودی و ماه دور .
 من به ماه نگاه میکردم و تو به من .
 صبح ... بیدار که شدم دیگر تو نبودی .
 صبح .. بیدار که شدم ماه هم رفته بود  .

         


«گوش کن جاده صدا می زند از دور قدمهای ترا......... چشم تو زینت تاریکی نیست .... پلکها را بتکان ... کفش به پا کن و بیا ! » در انتهای جاده دست پرالتهاب من چشم به راه دست مهربان تست و چشم در چشم شیشه ای تو دوخته ام . گرامی ترین مهر .. ملایمترین لبخند و نرمترین نگاه من ارزانی تو باد ! .... « پس از سفرهای بسیار و عبور از فراز و فرود امواج این دریای طوفان خیز بر آنم که در کنار تو لنگر افکنم ، بادبان برچینم ،‌پارو وانهم ،‌سکان رها کنم ، آغوشت را بازیابم ،‌استواری امن زمین را زیر پای خویش ! .... در افق نقطه های سیاه کوچکی می رقصند و زمینی که بر آن ایستاده ام دیگر باره آرام یافته است ..... بر آنچه دلخواه من است حمله نمی برم ! ... خود را به تمامی بر آن می افکنم ! اگر بر آنم که تا دیگر بار بر پای بتوانم خاست راهی به جز اینم نیست ! .... » جاده خود التهاب است ... شب است و ستاره و زمزمه سکوت و لبخند ... چشمهای من و نگاه تو در نسیم رهاست ... دلم با جاده می رود ... دلم با جاده می آید و من جاده را بسیار دوست می دارم ..... و مانی ترین امید با من همراه است .....

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:18 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
من از وبلاگ کامپیوتر مزاحم می شوم
می تونم برنامه Flash-Catcher را به شما معرفی کنم تا فایل های فلش را ذخیره کنید
با تشکر و آرزوی موفقیت برای شما
حسن

پارسا دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام الهه عزیز
بسیار زیبا و خواستنی نگاشتی. لذت بردم و بعضی از عبارات را با اجازه تون یاد داشت کردم.
موفق باشی و التماس دعا

ه.ناپیدا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:47 ب.ظ http://zangar.blogsky.com

چیزی که عوض داره ....
یک عمر خلق ا... با چشمای هیزشون ماه رو دید زدن حالا یه بارهم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد