تقدیم به یاس زردم:

آدما اشک منو نمی بینن

گریه ی بی صدا خیلی بد تره

ریشه ی غمی که کاشتی تو دلم

نمی ذاره عشق تو یادم بره

آدما می گن که دیوونه شدم

آره راست می گن خودم خوب می دونم

دیگه مجنونم ازم عاقل تره

واسه ی همین نمی خوام بمونم

امروز از کوچه ی تو رد می شدم

که هواش عطر تو رو برام داره

چه کلنجاری می رفتم با چشام

تا نذارم دیگه بارون بباره

وقتی که قدم زنون رد می شدم

یاد اون عشق قدیمی زنده شد

با همه تلاشی که کرده بودم

باز دوباره اشک من برنده شد

می چکید اشکم رو جای رد پات

که ازش گلهای رنگی در بیاد

میون حرفای گنجشکای شهر

شنیدم دلت می گفت منو می خواد

انگاری هنوز تو بودی که می گفت

تا ابد میاد و پهلوم می مونه

چی شد اما که پشیمون شدی باز

اینو حتی اوس کریم نمی دونه

تک نگاهم رو زدم به آسمون

ولی حتی خدا اشکمو ندید

اونی که دنبال عشقشم هنوز

حیف که فریاد منو نمی شنید

یاد لبخندای روز اول و

یاد گریه های آخر کردم

جایی واسه من نذاشتی که حالا

دوباره بتونم و بر گردم

آره تو رفتی ولی ناز نگات

هنوزم سینه ام و آتیش می زنه

وقتی عکستو تو دفتر می بینم

هنوزم دلم می گه مال منه

این گناه منه که عاشقتم

خودتم خوب می دونی دوست دارم

ولی باز با همه ی عاشقیام

وقتشه دوباره تنهات بذارم

لگد اشکای روی گونه هام

باغ لبخندمو می خشکونه

یاد تو مثل غباری که گذشت

تا ابد توی دلم می مونه ...

چه خوب بود اگر فراموش نمی کردیم دوستان قدیمی را

چه خوب بود اگر به خاطر مسپاردیم خوبی ها را وفراموش می کردیم بدی ها را

چه خوب بود اگر راست می گفتیم و کنار می گذاشتیم تظاهرها را

چه خوب بود اگررعایت می کردیم قوانین زندگی را

چه خوب بود اگر باز می کردیم چشمانمان رابه حقیقت ها و شادی ها را جایگزین غم ه می کردیم

زندگی چه قدر شیرین می شد اگر دوست میداشتیم یکدیگر را

می دونستم دیونه ام لازم نبود بهم بگی

می دونستم که فقط برای تو یک زحمتم حوصلت را سر می برم لازم نبود بهم بگی

می دونستم که مهم نیستم برات فقط برات مظاهمم ام لازم نبود بهم بگی

می دونستم هیچ وقت نفهمیدی عزیزم من دیونه دوست دارم لازم نبود بهت بگم

می دونستی فقط از خدامون یک چیز می خواستم عزیزم اونم سلامتی تو بود لازم نبود بهت بگم

می دونستم که غرورت را با هیچی عوض نمی کنی لازم نبود نشون بدی

می دونستم اشتباه می کنی عزیزم من که اهل خیانت نبودم لازم نبود بهت بگم

می دونم که دیگه بر نمی گردی عزیزم اما بدون همیشه منتظرم

 ........
همیشه...........
منتظرم...................