دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه
دوباره این دل دیوونه واست دل تنگه
اسم تو برای من قشنگ ترین اهنگه
بی تو یک پرنده ی اسیر بی پروازم
با تو اما می رسم به قله ی اوازم
اگر تا اخر این ترانه با من باشی
واسه تو سقفی از اهنگ و صدا می سازم
با یه چشمک دوباره
من و زنده کن ستاره
نذار از نفس بیافتم
تویی تنها راه جاری
ای ستاره ای ستاره
بی تو شب نوری نداره
تویی تنها راه چاره
تویی که عشقم و با نگاه من می دونی
تویی که تو پیش ترانهام مهمونی
تویی که اخر قصه ی منو می خونی
گر کوچه ی صدام یه کوچه ی باریکه
اگر خونم بی چراغه و تاریکه
می دونم اخر قصه می رسی به دادم
لحظه ی یکی شدن تو اینه ام نزدیکه.
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی خاطره سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:28 ب.ظ http://khaterehmordab.blogsky.com

سلام همسایه
خیلی شعرزیبایی بود.... به قالب وبلاگت حسودیم میشه....
چون زیباست....
اگه لطف کنی و نحوه طراحی رو به منم یادبدی ممنون میشم
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد