به شقایق سوگند که تو برخواهی گشت
                                  من به این معجزه ایمان دارم ...
باغبان دلشاد کنج ایوان زمزمه کنان می گوید: 
                  " منتظر باید بود تا زمستان برود، غنچه ها گل بکنند ... "
دیرگاهیست که من روزنه را یافته ام
                         به امید رویش لحظه سبز دیدار 
                                                           بذر بودنت را در دلم کاشته ام ...
با خودم می گویم :
   " نکند بی خبر از راه رسی و من دلخسته 
                         با آن همه گلهای آرزو
                                  در سحرگاه وصال جان خود را به تن خسته دشت بسپارم ... "

از نسیم خواسته ام مژده آمدنت را 
                                    به من عاشق رنگین بدهد ...
شک نباید به دلم پای نهد 
                من خانه قلبم را با اشک مژه گانم آب و جارو کردم 
                                                                        به امید پیوند
                                                                              به امید لبخند  
                                                                                  به امید صحبت
آسمان می خندد ، ماه همچون کودکی معصوم
                                                         سرسازش دارد ...
موجها می رقصند، نسترن نیز چو آهوی دشت
                                                به سرمه مشکی چشمانش می نازد ...
عشق را می بویم 
           زندگی می پویم
                  آسمان می جویم 
                            دلم اما غمگین سبد شیشه ای نگاه می بوسد ...

    هیچ تریدی نیست 
           من به این معجزه ایمان دارم 
                                    که تو هم می آیی 
                        همراه چلچله ها، همصدای چکاوک ،‌ هم پرواز قاصدک 
                                          هیچ تردیدی نیست 
                                                   من به این معجزه ایمان دارم 
                                                                      که تو هم می آیی
                                                                                    تو می آیی ...

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا........یاور همیشه مومن چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:12 ب.ظ http://reza169.blogsky.com

سلام
اوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
دوست عزیز چه زیبا گفتی من که لذت بردم:
عشق را می بویم
زندگی می پویم
آسمان می جویم
دلم اما غمگین سبد شیشه ای نگاه می بو سد
همیشه شاد زی

پارسا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:19 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام خوب من
بازم گل کاشتی توی وبلاگت. خیلی زیبا بود. به قول ما مشهدی ها : دمت گرم
هنوز یادم نرفته:
منم عاشق ناز تو کشیدن
به خاطر تو از همه بریدن
تنها تو رو دیدن
منم عاشق انتظار کشیدن...

دروغ گو پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.az-dorogh-badam-miad.blogfa.com

سلام.می خونم و نظرم رو می نویسم.
من آپ کردم.
به من هم سر بزن.
من هر وقت آپ کنم واست پی ام میذارم.
تو هم هر وقت آپ می کنی برام پی ام بذار.
خداحافظ.
شاد باشی.

هیشکی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ق.ظ http://sedaye-pare-tanhai.blogsky.com/

سلام.
واقعا که قشنگ شعر میگی.
زیبا فکر میکنی.
موفق باشی.
اراده را بکاریم سر هر پیچ محال.
خدا حافظ .... رو بیامرزه

نرمن پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:08 ق.ظ http://poooch.blogsky.com

خیلی ناناز بود....عشق را میبویم -زندگی میبویم-آسمان میجویم-دلم اما غمگین سبد شیشه ای نگاه میبوسد...
از این تیکش خیلی خوشم اومد....

گل سرخ همدان دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ق.ظ http://golesorkh.rezvan.org

من از این شعری که شما تو این پست استفاده کرده بودی خوشم اومد ... میخواستم بدونم شاعرش کیه ؟ ... اگه بشه توی وبلاگم استفاده کنم... موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد