- « می دونستی دنیا بدون تو خالی از بزرگیه ؟»
       - « می دونستی که قلب عاشق من از جنس صداقت توه »
       - « چه سخته واسم از تو نوشتن مثل اینه که بخواهم روی یه تیکه کاغذ کوچولو با 
          مداد رنگی کم رنگ یه آسمون پر ستاره محبت بکشم ... »
            ((((((( همه فکرو ذکرم شده
تو و عشق آسمونیمون ... )))))))
       - « کی لبامون با هم همصدا شدن ؟» 
       - « کی بود که به هم دلبستیم ؟ »
       - « کی منو بطرف تو کشوند ؟ »
       - « به طرف بودن با تو ... » 
       - « به طرف دل پاک تو ... » 
       - « و به سمت نجابت تو  ... » 
       -« کی بود که تو همه وجود و احساس منو مال خودت کردی ؟ »
       -«  کی بود که دستامونو عاشقانه به طرف هم دراز کردیم  ؟ »
       - « فکر کن!! خوب فکر کن !! »
     (((((( به دل کوچیکم که پر از بزرگی عشق توه سرک می کشم و تو رو می بینم که 
      با لبخند وایسادی و داری نیگام می کنی ... ))))))) 
       - « سلام گلروی من!»
       - « سلام.»
       - « گلروی مهربان و صبورم...»
     ((((((( و من که دارم از خجالت مثل لبو سرخ میشم ... دلم می خوادحرف بزنم و بگم
    " دوستت دارم " اما این شاگرد تنبل تو هنوز یاد نگرفته که حرفاشو بدون خجالت بگه ...))))))
      - « سلام.»
      - « دلم واسه خودت، بودنت و صدات تنگ شده ...»
      - « منم همینطور ...»
      - « خانومی ناز من ... پس چرا آفتاب شرم و حیای وجودیت یخ فاصلمونو ذوب نکرد ؟» 
      ـ ..." دوستت دارم ".... به اندازه همه شبایی که از هم دور بودیم، به اندازه همه اشکایی
      که واسه نبودنت گونه هامو خیس کرد و به اندازه دوری که دلامونو به هم نزدیک کرد
  
      ...  " دوستت دارم " .... 
نظرات 5 + ارسال نظر
دروغ گو شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.az-dorogh-badam-miad.blogfa.com

سلام خیلی خیلی قشنگ بود.
ممنون که به من سر زدی.ولی یه چیزی رو فهمیدم.اینکه:حرفام واست اهمیت نداره.آخه بهت گفته بودم آی دیت رو برام بنویس.ولی تو ....
یه سوال ازت داشتم.تو دختری یا پسر؟
موفق و شاد باشی.

کریم شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:40 ب.ظ http://kybest.blogsky.com

جالب بود یعنی خیلی جالب اینه... آره دیگه شما هم کلبه ما را قابل نمی دونی

منیره شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.moha.blogsky.com

سلام خیلی وبت قشنگ و جذ ب کننده هست پیش منم یبا
امیدوارم موفق باشی

چشم انتظار یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:07 ب.ظ http://saeedh.blogfa.com/

سلام
خیلی توپ بود
دست من هم بگیر راه بیوفتم
قربون شما سعید

نوید یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:02 ب.ظ http://navidgoodman.blogsky.com

اگه عاشق پرنده ای هستی.....اونو رها کن....اگه عاشقت باشه بر میگرده....و اگه بر نگشت هرگز دوستت نداشته...........از احساست لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد