HydroForum® Group

وقتی تمامِ رشته هایِ دلبستگی ام را دستِ تقدیر جدا می کند
به کدامین زیارتگاهِ عشقی و کدامین قبله نیازی دخیلِ دلتنگی ببندم؟
وقتی همه بودنمان خلاصه می شد به روزهایی کـه حتی توانِ بیانِ همـه
حرفهایِ دلمان را برایِ هم نداشتیم،وقتـی غربت ریشه با هم بودنمان
بود و دلتنگی اوجِ دوستیمان!
نمیدانم؛ شاید خبرم کردی تا ببینم که چگونه همه ما یک روز می آییم
و سفره محبتمان راپهن می کنیم بینِ دلهایی که آغوشِ عشقشان برایِ محبت
همیشه باز است.
آری، یک روز آمدی، مثلِ همة غریبها، مثلِ من، مثلِ خودت.
آمدی و کوله بارِ عشقت را گشودی و مشتی گندمِ محبت ریختی جلویِ بی تابیِ
کبوترانه دلم.
و من اسیرِ دانه محبتت شدم.
و زندانی ساختم برایِ احساسم؛ دوباره عاشقِ غروب شدم.....
اما افسوس که نمی توان پیوندها را محکمتر از قدرتِ تقدیر زد و اینبار نیز...
من امروز کوله بارِ دلتنگی ام را بسته ام و تمامِ دلبستگی ام را تویِ چمدانِ دلم
جا داده ام و به دنبالِ‌ مرهمی برایِ خراشِ رویِ گونه احساسم راهیِ سرزمینِ غریبِ
بیقراری شده ام.
آن روز که رفتی، من تو را زیرِ کتابِ مقدسِ عشقم عبورت دادم،
و کاسه ای اشک بدرقه راهت ساختم،
بقچه دلت را گره عشق زدم،
اما دلم میخواست بغضم را بشکنم و فریاد بزنم؛
همسفر تنها نرو!.......            
                       

 


نظرات 4 + ارسال نظر
آرزو کوچولو دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ق.ظ http://just-my-love.blogfa.com

salam elahe jon chetori khanomi ?
aziz khili matnaye bahali minevisi (harf nadare ) omidvaram hamishe movafagh bashi :P
Ghorbanat Arezo KoCholo
Bye

سعید دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:54 ق.ظ http://freekry.blogfa.com


سلام..
تبریک میگم... توان خوبی در نوشتن داری..!
فقط یه توصیه دارم ...در مورد مطلبی که نوشتی...!
البته نظر منه..! : هیچ وقت کسی رو از رفتن منع نکن .. بذار هر کی که میخواد بره ، بره ..! تو هم سعی کن با اون همراه بشی یا خودت بری نه اینکه منتظر باشی یکی دیگه تو رو ببره ..!
آرزوی توفیق برات دارم..!

سمانه دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ق.ظ http://www.blue-lover-yass.blogsky.com

الهه جان خیلی قشنگ بود.

به قول شاعر:

با یک دنیا غم و حسرت دل از آغوش تو کندم
دیگه یه بارم من به عشقت دل نمی بندم

به آسونی یک قصه تو از عشقم گذر کردی
دلم یک کوه آتیش بود تو اونو شعله ور کردی

میون این همه ادم شدم تنها ترین تنها
منو اینجا رها کردی تو در این گوشه دنیا

امیدوارم هیچگاه تنها نباشی.مرسی که به من سر زدی عزیز

رضا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ق.ظ http://sexy2.blogfa.com

سلام الهه جون.
قربون عشقت برم من.
بیا به وبلاگ من یه سری بزن.
وقتت هدر نمی ره. حتما یه نظر هم بده.
اگه بخواهی ایمیل خودت را بده تا برات عکس بفرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد