قصه غربت و سرگردونیامو      برای پنجره ها زمزمه کردم

هم نفس با شبهای ابری و دلتنگ      غصه هامو بی صدا زمزمه کردم

        دنبال یه نیمه گمشده بودم   که با هم یه سیب کامِلو بسازیم

   دنبال حریفی بودم که من و اون       زندگیمونو به پای هم ببازیم

           یه ستاره ام یه ستاره غریبه ، گوشه یه کهکشون بی نهایت

              راهو گم کردم و تنها ، وسط یه آسمون بی نهایت

گشتن و گشتن و تا همیشه گشتن        به همه پنجره ها سرک کشیدن 

   قصه من و تو مثل مهر و ماهه             جستجو حتی برای نرسیدن

                  تو منو همینجوری می خواستی تک و تنها         
                          با نگاهی که غریب و بی نصیبه

           دنبال یه نام آشنا می گردم      یه ستاره ام یه ستاره غریبه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد